Rezultatele proiectului

Principalul rezultat al proiectului este programul postuniversitar în managementul administrației publice, program acreditat de către Universitatea Babeș-Bolyai a cărui grup țintă este personalul ce ocupă funcţii de conducere sau îndeplinește condițiile pentru ocuparea unei funcții de conducere în administraţia publică. În vederea acreditării acestui program a fost necesară elaborarea unui curriculum/curriculă bazate pe nevoile de formare a grupului țintă. Astfel, rezultate notabile al propiectului atinse în procesul de acreditare a programului postuniversitar sunt: curriculum-ul dezvoltat, studiul privind evaluarea nevoilor de formare a grupului țintă realizat și suporturile de curs dezvoltate.

Remarcabil ca rezultat este de asemenea fondul de cărți și publicații de în domeniul administrației publice și domenii conexe (sociologie, economie, finanțe publice, drept administrativ, managementul resurselor umane) achiziționate prin proiect, în valoare totală de peste 150.000 lei ( aprox. 570 de cărți/publicații). Acest fond de cărți crește fezabilitatea și atractivitatea programului postuniversitar.

Au fost realizate abonamente pe un an de zile la 14 jurnale din baze de date internaționale (Sage, Springerlink, Oxford Journals etc), articolele din aceste jurnale fiind descărcate și salvate într-o bază de date astfel în cât să poată fi accesate și utilizate de către cadrele didactice și de către studenții programului postuniversitar.

Revistele la care a fost realizat abonament (Public Administration Review și International Review of Administrative Science) și care cuprind articole de specialitate în domeniul administrațeiei publice pot fi de asemenea accesate și utilizate de către cadrele didactice și de către studenții programului postuniversitar.

Site-ul Catedrei de Administrație Publică a fost extins și actualizat, astfel încât, o dată cu începerea cursurilor, acestea să poată fi accesate (pe bază de user și parolă) de către cursanți. Vizitele de studiu efectuate la universitățile din străinătate și munca în echipă, alături de profesori de la universități din străinătate și din cadrul universității partenere în proiect (FAMP, ASE București) la dezvoltarea curriculei și a suporturilor de curs, a facilitat dezvoltarea corpului profesoral implicat în programul postuniversitar.