Activitatea 05

A5 – Elaborarea termenilor de referință pentru definirea calificărilor absolvenților programelor de masterat în administrație publică

Scopul principal al activității A5 a fost identificarea și elaborarea unui set de informații esențiale – termeni de referință – care să permită facilitarea direcționării studenților și absolvenților spre ocupațiile și domeniile compatibile cu pregătirea lor.

Astfel în elaborarea termenilor de referință am utilizat următoarea metodologie:

  1. Identificarea ocupațiilor compatibile din cadrul COR
  2. Analiza datelor cercetărilor anterioare realizate în cadrul proiectului care oferă informații relevante privind pregătirea studenților
  3. Selectarea grupelor de ocupații relevante și compatibile din perspectiva cunoștințelor și capacităților dobândite
  4. Realizarea unui set de termeni de referință care să acopere grupele minore selectate

Urmând metodologia descrisă a fost realizat un set de termeni de referință care acoperă care indică compatibilitatea dintre un set de ocupații din cadrul COR și pregătirea pe care absolvenții programelor de masterat în administrația publică o primesc pe următoarele paliere:

  • Cunoștințe
  • Abilități
  • Competențe

Rezultate A5