Conferința de încheiere a proiectului

Universitatea Babeș-Bolyai, în parteneriat cu Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Administraţie şi Management Public, finalizează implementarea proiectul cu titlul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”, în data de 13 decembrie 2015.

Avem plăcerea de a anunţa organizarea conferinţei de încheiere a proiectului, ce va avea loc joi 10 decembrie 2015, începând cu ora 11.00, în sala T1 a Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Strada Minerilor nr. 85, Cluj-Napoca.

Proiectul s-a derulat pe durata a 19 luni, fiind cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 1 „Educaţia şi formarea profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere”, Domeniul major de intervenţie 1.2 „Calitate în învăţământul superior”. Valoarea totală eligibilă a proiectului este de 1.937.358,00 lei, din care 1.898.610,84 lei reprezintă asistență financiară nerambursabilă.

Obiectivul proiectului a fost creșterea calității programelor universitare de licență în domeniul administrației publice ale beneficiarului și ale partenerului, în vederea adaptării acestora la cerinţele pieţei muncii. În acest sens, proiectul a vizat îmbunătăţirea a trei programe de licenţă în administraţie publică, două programe ale Departamentului de Administraţie și Management Public, FSPAC, Universitatea Babeş-Bolyai (forma de învăţământ cu frecvenţă şi forma de învăţământ la distanţă) şi un program al Facultăţii de Administraţie şi Management Public, al Academiei de Studii Economice din Bucureşti (forma de învăţământ cu frecvenţă).

De operațiunile proiectului au beneficiat 348 de studenți, 29 de persoane implicate în dezvoltarea programelor de studii universitare/cadre didactice, 6 membri ai comisiilor/structurilor de conducere din universități și facultăți și 89 de membri ai partenerilor sociali în educație/reprezentanți ai angajatorilor.

Dintre realizările proiectului amintim:

  • 80 de burse (40 UBB+40 ASE) acordate studenților care au realizat proiecte inovative de intervenție în comunitate sau propuneri de politici publice pentru rezolvarea unor probleme ale comunităților;
  • 33 cadre didactice instruite în metode alternative și moderne de predare, managementul calității în învățământul superior, respectiv implicarea și rolul universitățăii în dezvoltarea comunității.
  • 62 studenți ai UBB instruiți în utilizarea platformei inovative de e-learning a beneficiarului;
  • 9 instrumente didactice inovative de învățare/predare pentru studenți (6 videocasturi/3 tutoriale);
  • 126 studenți instruiți în utilizarea unor licențe informatice: planificarea afacerilor și management de proiect;
  • 224 (121 UBB + 103 ASE) studenți instruiți în vederea dezvoltării competențelor antreprenoriale;
  • 2 Gale ale Absolvenților organizate;
  • 1 conferință națională a studenților de AP;
  • 15 suporturi de curs și fișele disciplinei aferente adaptate, elaborate, actualizate;
  • 20 premii acordate studenților pentru cele mai bune planuri de afaceri și cele mai bune proiecte.

La conferința de încheiere a proiectului sunt invitați să participe reprezentanţi ai beneficiarului şi ai partenerului, studenţii şi cadrele didactice ale Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, reprezentanți ai mass-media.

În cadrul conferinței vor fi prezentate activitățile implementate pe durata celor 19 luni, precum și rezultatele și indicatorii atinși.

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Conferința de încheiere a proiectului

Concurs – Premierea celor mai bune proiecte și planuri de afaceri

Rezultate concurs

În cadrul activității nr. 13 din proiectul Creșterea calității programelor de licență în domeniul administrației publice. Calitate în Administrație Publică/C.A.P. – creștere și dezvoltare prin programe de studii îmbunătățite”, Contract POSDRU/156/1.2/G/136147, cele mai bune proiecte și planuri de afaceri vor fi premiate. Vor fi acordate 20 premii – 10 pentru cele mai bune planuri de afaceri și 10 pentru cele mai bune proiecte – pentru studenții participanți la sesiunile de instruire privind utilizarea celor două licențe informatice: management de proiect și planificarea și administrarea afacerilor. Valoarea unui premiu este de 936 lei.

Condiții de participare la concurs:

  • Studenții participanți trebuie să fie înscriși în grupul țintă al proiectului;
  • Studenții participanți trebuie să fi absolvit modulul de instruire privind utilizarea licenței de planificarea și administrarea afacerilor și/sau management de proiecte. Pot aplica doar la cursul la care au participat;
  • Trebuie respectat calendarul propus al activităților (să depună aplicația în termen);
  • În cazul în care au participat la ambele module de instruire, studenții pot depune aplicație la ambele competiții (proiecte și planuri de afaceri), însă vor putea beneficia de premiu doar la una dintre ele.

Calendarul activităților:

  • 24 octombrie – 15 noiembrie – anunțarea competiției;
  • 23 octombrie – 20 noiembrie – depunerea aplicațiilor;
  • 26 octombrie – 23 noiembrie – evaluarea aplicațiilor depuse,
  • 1 decembrie – anunțarea rezultatelor;
  • 2 decembrie – depunerea contestațiilor;
  • 3 decembrie – soluționarea contestațiilor;
  • 3 decembrie – anunțare rezultatelor finale ale evaluării proiectelor și planurilor de afaceri;
  • 3 decembrie – 31 decembrie acordarea și plata premiilor;

Depunerea aplicațiilor:

Aplicațiile se depun electronic la adresa haruta@fspac.ro, respectând formatul stabilit. Data transmiterii aplicațiilor este 20 noiembrie 2015 ora 24:00.

Rezultatele concursului, punctajele obținute vor fi afișate pe site web-ul proiectului http://apubb.ro/ccplap/ și la avizierul din sediul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, str. Traian Moșoiu, nr. 71 – 73.

Contestațiile se depun electronic la adresa haruta@fspac.ro în data de 24 noiembrie. Contestațiile trebuie să cuprindă o argumentare clară.

Structura, conținutul, instrucțiunile/recomandările de completare și criteriile de evaluare a proiectelor și a planurilor de afaceri le găsiți mai jos:

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Concurs – Premierea celor mai bune proiecte și planuri de afaceri

Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

În data de 21.10.2015 între orele 16.00-18.00, la sediul liderului de parteneriat, Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, comisia de recrutare și selecție a grupului țintă a evaluat dosarele depuse de persoanele interesate pentru a participa în calitate de grup țintă în proiectul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În urma evaluării dosarelor au fost selectate 14 persoane, în categoria studenți, după cum urmează:

  1. BARBU DIANA
  2. BILANIUC BIANCA MARIA
  3. COTORANU DANIELA
  4. CRĂCIUN CRISTINA MARCELA
  5. FĂRCAȘ GEORGIANA DENISA
  6. GALIȘ CRISTI CĂLIN
  7. GAVRILOAIA GEORGE CRISTIAN
  8. HAIDUC ANDREEA PATRICIA
  9. IANCU DENISA MARIANA
  10. ISMAILCIUC BIANCA MARIA
  11. MOLDOVAN FLORENTINA DANIELA
  12. NEGREA ALINA DENISA
  13. ROSTAȘ IASMINA ANDREEA
  14. RUS CARMEN

Contestațiile se pot depune în data de 22.10.2015, între orele 16.00-17.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, biroul I/6. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 22.10.2015, ora 18.00.

Afișat astăzi 21.10.2015, ora 20.00, la sediul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, și pe site-ul http://apubb.ro/ccplap

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

În data de 30.09.2015 între orele 16.00-17.00, la sediul liderului de parteneriat, Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, comisia de recrutare și selecție a grupului țintă a evaluat dosarele depuse de persoanele interesate pentru a participa în calitate de grup țintă în proiectul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În urma evaluării dosarelor au fost selectate 8 persoane, în categoria studenți, după cum urmează:

  1. BONEA MIHAI
  2. BRUDAN ALINA
  3. BURDUHOS RAMONA
  4. CIARNĂU ANDA RAMONA
  5. COSTEA ADRIANA NICOLETA
  6. COVACI RODICA CRINA
  7. FANEA DIANA
  8. MAIUȘ MARIA
  9. PĂTCAȘ VALENTIN
  10. VERDEȘ RAHELA
  11. VILA BIANCA

Contestațiile se pot depune în data de 1.10.2015, între orele 16.00-17.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, biroul I/6. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 1.10.2015, ora 18.00.

Afişat astăzi 30.09.2015, ora 18.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, și pe site-ul http://apubb.ro/ccplap

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

Anunț privind recrutarea și selecția grupului țintă

Facultatea de Științe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Universitatea „Babeş-Bolyai”, în parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Administraţie şi Management Public, anunță recrutarea şi selecția în grupul ţintă al proiectului a 250 de persoane din categoria studenți, în vederea implicării acestora în proiectul cu titlul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”. În calitate de lider de parteneriat, Departamentul de Administraţie Publică, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării va selecta minimum 25 de studenți înscriși la programul de studiu Administrație Publică, nivel licență.

Obiectivul general al proiectului constă în creşterea calităţii programelor universitare de licenţă în domeniul administraţiei publice, în vederea adaptării acestora la cerinţele pieţei muncii. În acest sens, proiectul urmăreşte îmbunătăţirea a trei programe de licenţă în administraţie publică, două programe ale Departamentului de Administraţie Publică, FSPAC, Universitatea Babeş-Bolyai (forma de învăţământ cu frecvenţă şi forma de învăţământ la distanţă) şi un program al Facultăţii de Administraţie şi Management Public, al Academiei de Studii Economice din Bucureşti (forma de învăţământ cu frecvenţă).

Categoriile de grup țintă descrise mai sus urmează să fie implicate în următoarea activitate:

Activitatea nr. 13 – Îmbunătăţirea proceselor şi activităţilor educaţionale pentru cele 2 programe de licenţă în administraţie publică, prin dezvoltarea şi implementarea unor soluţii şi instrumente software destinate studenţilor de administraţie publică şi personalului implicat în dezvoltarea programelor universitare de administraţie publică. Activitatea prevede instruiri în rândul studenţilor solicitantului (40) cu privire la utilizarea a 2 licenţe informatice achiziţionate prin proiect: managementul proiectelor şi planificarea afacerilor și acordarea a 20 de premii – 10 pentru cele mai bune planuri de afaceri și 10 pentru cele mai bune proiecte – pentru studenții participanți la sesiunile de instruire privind utilizarea celor două licențe informatice.

Dosarul de înscriere în grupul țintă trebuie să conțină următoarele documente:

  • Cerere de înscriere în grupul țintă al proiectului;
  • Formularul de înregistrare în grupul țintă;
  • Declarație de consimțământ cu privire la utilizarea și prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • Declarație privind evitarea retragerii din proiect;
  • Declarație de evitare a dublei finanțări;
  • Copie după Cartea de identitate; şi
  • Adeverință care să ateste calitatea de student la programul de licență în domeniul Administrației Publice.

Dosarele de candidatură se depun personal în biroul I/6 (sediul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării) sau se trimit pe adresa de email bianca.radu@fspac.ro în perioada 25.09.2015 – 23.10.2015.

După depunerea dosarelor, va avea loc o primă evaluare a dosarelor depuse în data de 30.09.2015 de către o comisie nominalizată de managerul de proiect. Lista persoanelor selectate va fi publicată în data de 30.09.2015 ora 18.00. Contestațiile se pot depune în data de 1.10.2015, între orele 16.00-17.00, în biroul I/6 (sediul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării). Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 1.10.2015, ora 18.00. Depunerea dosarelor pentru înscrierea în grupul țintă va continua și după data de 30.09.2015 urmând ca la sfârșitul lunii octombrie 2015 să aibă loc o nouă selecție în grupul țintă.

Pentru detalii despre proiect și informații suplimentare cu privire la grupul ţintă al proiectului, vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon 0264-431361 sau pe adresa de email bianca.radu@fspac.ro.

Afişat la data de 25.09.2015, ora 16.00, la sediul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării şi pe site-ul http://apubb.ro/ccplap/,

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind recrutarea și selecția grupului țintă

Durata de implementare a proiectului a fost prelungită până la sfârşitul anului 2015

Proiectul destinat creşterii calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice a fost prelungit până în luna decembrie 2015. Membrii echipei de implementare au solicitat autorităţilor contactante prelungirea duratei de implementare a proiectului, întrucât o parte dintre activităţile incluse în cererea de finanţare nu au putut fi implementate în numărul de luni prevăzut iniţial din cauza complexităţii acestora. Astfel, experţii care participă la actualizarea sau elaborarea unor suporturi de curs pentru studenţii de la nivel licenţă, urmează să fie implicaţi în activitate până la sfârşitul lunii noiembrie. De asemenea, în primele luni ale anului universitar 2015-2016, prin proiect se vor acorda 20 de premii (în valoare de 1000 de lei) pentru studenţii care au beneficiat de
instruiri cu privire la utilizarea licenţelor informatice în domeniul managementului proiectelor şi a planificării afacerilor.

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Durata de implementare a proiectului a fost prelungită până la sfârşitul anului 2015

Consolidarea și dezvoltarea de rețele și acorduri de cooperare

În cadrul activității nr. 12 (Consolidarea și dezvoltarea de rețele și acorduri de cooperare dintre Universitatea Babeș-Bolyai și Academia de Studii Economice și alte două facultăți de administrație publică din România prin organizarea conferinței naționale a studenților la administrație publică), în luna iunie a fost elaborat un document-propunere pentru acordul de parteneriat, acest document a fost prezentat în luna iulie celor patru parteneri. Așteptăm sugestiile partenerilor cu privire la propunerile de colaborare incluse în acord, iar în luna august acesta va fi definitivat ținând cont de sugestiile de îmbunătățire a colaborării între cele 4 programe de Administrație Publică de la București, Iași și Cluj.

În luna iulie efortul nostru urmărește elaborarea unui set de recomandări pentru dezvoltarea cooperării la nivelul rețelei de cooperare în scopul îmbunătățirii permanente a calității programelor de Administrație Publică nivel licență, iar finalitatea acestui efort este o propunere de acord de parteneriat inter-universitar, eficient și funcțional pe termen lung.  În lunile august-septembrie vom edita un CD cu lucrările studenților participanți la Conferința Națională a Studenților la Administrație Publică, desfășurată la Predeal în luna mai.

În categoria Evenimente | Comentariile sunt închise pentru Consolidarea și dezvoltarea de rețele și acorduri de cooperare

Parteneriate

În cadrul activității 11 (Dezvoltarea şi implementarea unor parteneriate dintre universitatea/facultatea solicitantă şi parteneră şi Asociaţia Absolvenţilor de Administraţie Publică ai UBB, respectiv Asociaţia Absolvenţilor de Administraţie Publica ai ASE (AAAP), inclusiv prin crearea şi utilizarea unor baze de date, transfer de informaţii şi încheierea de acorduri de colaborare), în lunile iulie și august 2015, experții implicați în cadrul acestei activități vor realiza o bază de date a absolvenților programelor de licență în domeniul Administrației Publice oferite de UBB Cluj și ASE București.

Această Bază de date va reprezenta platforma de intermediere între cele două instituții de învățământ și asociațiile absolvenților. De asemenea, în această perioadă vor fi elaborate și semnate acorduri de colaborare între cele două instituții și asociațiile de absolvenți.

În categoria Evenimente | Comentariile sunt închise pentru Parteneriate

Dezvoltarea de curriculum

În cadrul activității 9 (Dezvoltarea de curriculum pentru cele trei programe de administrație publică de la nivel licență, inclusiv prin dezvoltarea de materiale și instrumente didactice și de învățare), în perioada iulie-septembrie 2015, activitatea experțiilor se va concentra pe îmbunătățirea materialelor didactice (suporturi de curs+fișe ale disciplinei) pentru 10 cursuri în cazul programelor de licență de la nivelul beneficiarului, UBB Cluj. Cele 10 cursuri care vor beneficia de îmbunătățiri sunt:

  • Teorii Organizaționale (anul II)
  • Economie Politică (anul I)
  • Seminar de cercetare (anul III)
  • Măsurarea performanțelor în sectorul public (curs facultativ) (anul III)
  • Operare PC (I)
  • Management public (anul III)
  • Urbanism și amenajarea teritoriului (anul II, curs opțional)
  • Contabilitatea instituțiilor bugetare (anul III, curs opțional)
  • Dezvoltare comunitară (anul II, curs opțional)
  • Drept administrativ (anul II)
În categoria Evenimente | Comentariile sunt închise pentru Dezvoltarea de curriculum

Workshop Sinaia

workshopsinaiaÎn perioada 24-26 iunie 2015, la Sinaia, 40 de studenţi la administraţie publică din Cluj-Napoca (Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, UBB) şi Bucureşti (Facultatea de Administraţie și Management Public, Academia de Studii Economice) au avut ocazia să participe la un workshop în cadrul căruia 8 echipe de bursieri, alcătuite din câte 5 studenţi, au prezentat concluziile unor proiecte ce vizează propunerea de soluţii pentru probleme de politică publică şi proiecte de intervenţie în comunitate.

Proiectele prezentate de studenţi au fost coordonate de cadrele didactice de la cele două universităţi şi reprezintă rezultatul unor eforturi depuse de către studenţii bursieri pe durata a patru luni de bursă. Studenţii au reuşit să abordeze într-un mod original teme interesante şi actuale pentru administraţia publică locală din Cluj-Napoca şi Bucureşti, iar prezentările echipelor s-au bucurat de atenţia şi aprecierile domnilor decani, Călin Emilian Hinţea şi Marius Constantin Profiroiu, şi a coordonatorilor ştiinţifici.

Workshop-ul a fost organizat în cadrul activităţii nr. 6, „Implementarea de acţiuni în vederea extinderii oportunităţilor de învăţare şi îmbunătăţirea competenţelor de antreprenoriat social pentru studenţii de la programele de administraţie publică de la nivel licenţă, prin acordarea unor burse şi organizarea unor concursuri de propuneri de proiecte, ce vizează intervenţii în comunitate sau rezolvarea unor probleme de politică publică”, proiect POSDRU ID 136147.

Galerie foto.

În categoria Evenimente | Comentariile sunt închise pentru Workshop Sinaia

Gala Absolvenților de Administrație Publică

DSC_0171[1]În data de 19 iunie a avut loc Gala Absolvenților de Administrație Publică, la care au participat peste 40 de absolvenți ai programelor de AP ale FSPAC, studenți, membri ai structurilor de conducere FSPAC şi cadre didactice. În cadrul evenimentului au fost discutate inițiativele FSPAC, realizările departamentului și obiectivele și activitățile proiectului „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”. Totodată, Departamentul de Administrație și Management Public a acordat patru premii de recunoaștere a contribuției a patru absolvenți care susțin activ misiunea programelor de AP: Alin Iuga (CJ Cluj), Paula Beudean (Fundația Danis), Larisa Andrecuțiu (Fundația Comunitară Cluj) și Andrei Țigănaș (Bloomanity).

Evenimentul a fost organizat în cadrul activității 11 din cadrul proiectului POSDRU „Creșterea calității programelor de licență în domeniul administrației publice. Calitate în Administrație Publică”.

Galerie foto

În categoria Evenimente | Comentariile sunt închise pentru Gala Absolvenților de Administrație Publică

Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

În data de 18.06.2015 între orele 16-17, la sediul liderului de parteneriat, Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, comisia de recrutare și selecție a grupului țintă a evaluat dosarele depuse de persoanele interesate pentru a participa în calitate de grup țintă în proiectul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În urma evaluării dosarelor a fost selectată 1 persoană în categoria „membri ai partenerilor sociali în educație”, după cum urmează:

  1. MUREȘAN IOAN SORIN

Contestațiile se pot depune în data de 19.06.2015, între orele 16-17, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, biroul I/6. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 19.06.2015, ora 17.00

Afişat astăzi 18.06.2015, ora 18.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării și pe site-ul http://apubb.ro/ccplap.

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

În data de 10.06.2015 între orele 16.00-18.00, la sediul liderului de parteneriat, Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, comisia de recrutare și selecție a grupului țintă a evaluat dosarele depuse de persoanele interesate pentru a participa în calitate de grup țintă în proiectul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În urma evaluării dosarelor au fost selectate 5 persoane, în categoria studenți, după cum urmează:

  1. ALBU MIRELA ȘTEFANIA
  2. BORLAN COSMIN IONUȚ
  3. DANCIU ANDREEA
  4. GYORGYI KARLA BEATRICE
  5. MUNTIAN VASILE

Contestațiile se pot depune în data de 11.06.2015, între orele 16.00-17.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, biroul I/6. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 11.06.2015, ora 18.00.

Afişat astăzi 10.06.2015, ora 20.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, și pe site-ul http://apubb.ro/ccplap.

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

În data de 08.05.2015 între orele 16-18, la sediul liderului de parteneriat, Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, comisia de recrutare și selecție a grupului țintă a evaluat dosarele depuse de persoanele interesate pentru a participa în calitate de grup țintă în proiectul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În urma evaluării dosarelor au fost selectate 16 persoane, în categoria „membri ai partenerilor sociali în educație”, după cum urmează:

  1. Badiu Alexandru Gabriel
  2. Borodi Ancuța Rodica
  3. Butcovan Ramona Maria
  4. Ciobanu Carmen Daniela
  5. Criste Alexandra Teodora
  6. Dranca Daniel Gavril
  7. Joldoș Cornelia
  8. Jucan Andreea Maria
  9. Lăpușan Vlad Emilian
  10. Mărginean Rada Almeea
  11. Muntean Alina Elena
  12. Onilov Victoria
  13. Pante Ionuț Cosmin
  14. Stupar Simona
  15. Tripon Smaranda
  16. Vlaicu Cosmin Radu

Contestațiile se pot depune în data de 09.06.2015, între orele 16-17, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, biroul I/6. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 09.06.2015, ora 17.00

Afişat astăzi 08.06.2015, ora 18.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării și pe site-ul http://apubb.ro/ccplap.

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

Conferință Predeal

DSCN1188

Departamentul de Administrație Publică, împreună cu partenerii ASE, București, SNSPA, București și UAIC, Iași, a organizat Conferința Națională a Studenților la Administrație Publică. Evenimentul a reunit 75 de participanți, studenți și profesori de la cele patru programe de Administrație Publică și reprezentați ai partenerilor sociali în educație și a avut loc în perioada 12-15 mai 2015 la Predeal.

Conferința a fost organizată în cadrul proiectului POSDRU „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”, obiectivul principal al conferinței fiind consolidarea și dezvoltarea de rețele și acorduri de cooperare între facultățile de administrație publică din România.

Conferința a vizat trei direcții principale:

  • Dimensiunea științifică: în cadrul conferinței studenții au prezentat lucrări care au fost evaluate și notate de comisii formate din personal implicat în dezvoltarea de programe universitare și reprezentanți ai partenerilor sociali. Cele mai bune lucrări au fost premiate, s-au acordat în total 13 premii, mențiuni și premii speciale. Lucrările elaborate de studenți au acoperit o tematică largă, relevantă pentru domeniul științelor administrative și pentru activitatea sectorului public, în general, au reunit domenii diverse (economie, finanțe publice, sociologie, management, drept, politici publice, Uniunea Europeană și aspecte relevate ale integrării).
  • Activități care au urmărit interacțiunea, cooperarea și implicarea studenților în dezbaterea unor subiecte de interes pentru ei: a fost organizat un workshop în cadrul căruia absolvenți ai programelor noastre (în prezent, reprezentanți ai partenerilor sociali în educație) au discutat cu studenții despre experiența lor de învățare, experiența profesională, au moderat dezbateri în grup pe teme de dezvoltare profesională și oportunități de învățare.
  • Consolidarea și dezvoltarea rețelei formate din cele patru programe de Administrație Publică de la patru universtiăți și dezvoltarea unui acord de cooperare între aceste facultăți: a fost organziat un workshop la care au participat persoanele implicate în dezvoltarea programelor și alți membri ai echipei de implementare, iar discuțiile au condus la structura-cadru a unui acord de parteneriat care va fi dezvoltat și încheiat între cei patru parteneri în lunile următoare.

Rezultatele mai generale ale conferinței au vizat dezvoltarea competențelor academice ale studenților (prin elaborarea lucrărilor și a prezentărilor și discuțiile pe marginea fiecărei lucrări), dezvoltarea abilităților de comunicare și interacțiune ale studenților (prin prezentările lucrărilor în fața unui auditoriu mare și discuțiile care au urmat, precum și prin interacțiunea cu studenții altor programe), facilitarea unui exercițiu de reflecție și motivare a studenților în învățare, pregătirea pentru profesia pe care o vor urma, extinderea contactelor și relațiilor profesionale (networking), dezvoltarea capacității de a identifica și fructifica oportunitățile de învățare.

Organizatori:

Departamentul de Administraţie Publică, Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca,

Facultatea de Administraţie şi Management Public, Academia de Studii Economice, Bucureşti,

Departamentul Finanţe, Monedă şi Administraţie Publică, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi,

Facultatea de Administrație Publică, Școala Națională de Studii Politice și Administrative, București.

Galerie foto

În categoria Evenimente | Comentariile sunt închise pentru Conferință Predeal

Zilele carierei

zilele cariereiDepartamentul de Administrație și Management Public a organizat în perioada 5-6 mai 2015 Zilele carierei, un eveniment menit să aducă în fața studenților la administrație publică alumni ai programelor de licență și masterat, absolvenți care au cariere de succes în organizații publice, private sau non guvernamentale.

Pe parcursul a doua zile un număr de 14 absolvenți, care lucrează în organizații publice, private sau non profit, le-au povestit studenților despre joburile pe care le au, organizațiile în care lucrează și le-au împărtășit din experiența lor.

Galerie foto

În categoria Evenimente | Comentariile sunt închise pentru Zilele carierei

Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

În data de 08.05.2015 între orele 16.00-18.00, la sediul liderului de parteneriat, Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, comisia de recrutare și selecție a grupului țintă a evaluat dosarele depuse de persoanele interesate pentru a participa în calitate de grup țintă în proiectul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În urma evaluării dosarelor au fost selectate 7 persoane, în categoria studenți, după cum urmează:

  1. BAR MĂDĂLINA MARIA
  2. CRIȘAN SIMONA
  3. GREAPCĂ FLORINA ANDREEA
  4. OFRIM IONUȚ MARIAN
  5. SIMION SIMINA TABITA
  6. ȘOIOM PETRUȚA-ANDREEA
  7. TOMOIAGĂ ANUȚA

Contestațiile se pot depune în data de 11.05.2015, între orele 16.00-17.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, biroul I/6. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 11.05.2015, ora 18.00.

Afişat astăzi 08.05.2015, ora 20.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, și pe site-ul http://apubb.ro/ccplap

În categoria Uncategorized | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

În data de 07.05.2015 între orele 16.00-18.00, la sediul liderului de parteneriat, Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, comisia de recrutare și selecție a grupului țintă a evaluat dosarele depuse de persoanele interesate pentru a participa în calitate de grup țintă în proiectul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În urma evaluării dosarelor au fost selectate 24 de persoane în categoria de grup țintă studenți, 4 persoane în categoria de grup țintă personal implicat în dezvoltarea de programe de studii universitare, și 1 persoană în categoria de grup țintă membri ai partenerilor sociali în educație, după cum urmează:

În categoria de grup țintă studenți:

  1. Ciocotișan Anamaria (UBB)
  2. Paul Claudia (UBB)
  3. Tuturaș Sintia (UBB)
  4. Zele Mariana (UBB)
  5. Benchea Sabina (SNSPA)
  6. Brosser Luise (SNSPA)
  7. Butnariu Andreea (SNSPA)
  8. Manea Andrei (SNSPA)
  9. Ticu Ana Maria (SNSPA)
  10. Tirisi Mirel Claudiu (SNSPA)
  11. Trandafir Dana (SNSPA)
  12. Tudor Lucica Diana (SNSPA)
  13. Udroiu Bogdan (SNSPA)
  14. Vișan Marius Florentin (SNSPA)
  15. Avram Mădălina (UAIC)
  16. Baciu Andreea (UAIC)
  17. Dîrdală Monica (UAIC)
  18. Fisicaru Cristina Andreea (UAIC)
  19. Ioan Mirela (UAIC)
  20. Macinică Andreea (UAIC)
  21. Mardare Maria Odesa (UAIC)
  22. Robu Mihaela (UAIC)
  23. Solomon Roxana (UAIC)
  24. Țiclău Lavinia Andreea (UAIC)

În categoria de grup țintă personal implicat în dezvoltarea de programe de studii universitare:

  1. Petrișor Bogdan (UAIC)
  2. Lupu Dan (UAIC)
  3. Tuca Mihaela (SNSPA)
  4. Dogaru Tatiana (SNSPA)

În categoria de grup țintă membri ai partenerilor sociali în educație:

  1. Băbuță Daniel

Contestațiile se pot depune în data de 11.05.2015, între orele 16.00-17.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, biroul I/6. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 11.05.2015, ora 18.00.

Afişat astăzi 07.05.2015, ora 20.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, și pe site-ul http://apubb.ro/ccplap

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

Rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

În data de 04.05.2015 între orele 16.00-18.00, la sediul liderului de parteneriat, Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, comisia de recrutare și selecție a grupului țintă a evaluat dosarele depuse de persoanele interesate pentru a participa în calitate de grup țintă în proiectul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În urma evaluării dosarelor au fost selectate 11 persoane, în categoria studenți, după cum urmează:

  1. ANTONESCU IONUȚ
  2. MOLDOVAN TEODOR FLORIN
  3. BODAȘCĂ FLORICA
  4. GĂLAN ANUȚA
  5. STRUȚ MIHAELA
  6. ȚÂRA LAURENȚIU
  7. IEDERAN DENIS
  8. CHENDEȘ BOGDAN
  9. DOCE ANA MARIA
  10. DOCE DORINA
  11. CIURIAN ANTONEL

Contestațiile se pot depune în data de 05.05.2015, între orele 16.00-17.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, biroul I/6. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 05.05.2015, ora 18.00.

Afişat astăzi 04.05.2015, ora 20.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, și pe site-ul http://apubb.ro/ccplap

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

În data de 04.05.2015 între orele 16-18, la sediul liderului de parteneriat, Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, comisia de recrutare și selecție a grupului țintă a evaluat dosarele depuse de persoanele interesate pentru a participa în calitate de grup țintă în proiectul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În urma evaluării dosarelor au fost selectate 7 persoane, în categoria „membri ai partenerilor sociali în educație”, după cum urmează:

  1. Chiprianov Andra
  2. Dorca Natalia
  3. Druță Iulia
  4. Ivan Bogdan
  5. Oprea Mihai
  6. Sabău Dragoș
  7. Suciu Andreea

Contestațiile se pot depune în data de 05.05.2015, între orele 16-17, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, biroul I/6. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 05.05.2015, ora 17.00

Afişat astăzi 04.05.2015, ora 18.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării și pe site-ul http://apubb.ro/ccplap.

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

Anunț privind recrutarea și selecția grupului țintă

Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Universitatea „Babeş-Bolyai”, în parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Administraţie şi Management Public, anunță recrutarea şi selecția în grupul ţintă al proiectului a 80 de persoane din membrii ai partenerilor sociali în educație, în vederea implicării acestora în proiectul cu titlul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În calitate de lider de parteneriat, Departamentul de Administraţie Publică, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării va selecta minimum 18 persoane din categoria „membrii ai partenerilor sociali în educație”

Obiectivul general al proiectului constă în creşterea calităţii programelor universitare de licenţă în domeniul administraţiei publice, în vederea adaptării acestora la cerinţele pieţei muncii. În acest sens, proiectul urmăreşte îmbunătăţirea a trei programe de licenţă în administraţie publică, două programe ale Departamentului de Administraţie Publică, FSPAC, Universitatea Babeş-Bolyai (forma de învăţământ cu frecvenţă şi forma de învăţământ la distanţă) şi un program al Facultăţii de Administraţie şi Management Public, al Academiei de Studii Economice din Bucureşti (forma de învăţământ cu frecvenţă).

Categoria de grup țintă descris mai sus urmează să fie implicat în următoarele activități:.

  • Activitatea nr. 9 – Demararea unor analize curriculare pe domenii de studiu, definirea programelor de studiu și emiterea de propuneri de îmbunătățire pe baza acestor analize. În cadrul activităţii se vor realiza focus-grupruri la care vor paticipa studenţi, personal implicat în dezvoltarea de programe, membri ai partenerilor sociali în educație și membri ai structurilor de conducere din facultate/universitate
  • Activitatea nr. 10 – Organizarea de activități ce urmăresc creșterea accesului la învățământul superior și o mai bună corelare a învățământului superior din România cu piața muncii, prin organizarea unui eveniment de tipul „Zilele Carierei”, pe durata a 2 zile consecutive, atât la sediul solicitantului, cât și al partenerului.
  • Activitatea nr. 11 – Organizarea Galei Absolvenților de Administrație Publică, unul la solicitant și unul la partener.
  • Activitatea nr. 12 – Dezvoltarea/consolidarea de rețele și acorduri de cooperare dintre Universitatea Babeș-Bolyai și Academia de Studii Economice și alte două universități/facultăți de administrație publică (UAIC Iași și SNSPA Bucureşti), prin crearea Asociației Studenților de Administrație Publică de la cele patru universități și organizarea unei conferințe naționale a studenților de administrație publică.

Dosarul de înscriere în grupul țintă trebuie să conțină următoarele documente:

  • cerere de înscriere (format tipizat)
  • declarație de consimțământ privind utilizarea datelor cu caracter personal (format tipizat)
  • CV format Europass
  • Copie după diploma de Licență/ dovada absolvirii unui program de licență/masterat în domeniul administrației publice
  • Copie după CI

Dosarele de candidatură se depun personal la Biroul de masterate (sediul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării) sau se trimit pe adresa de email bianca.radu@fspac.ro în perioada 20.04.2015 – 8.05.2015.

După depunerea dosarelor, acestea vor fi evaluate de către o comisie nominalizată de managerul de proiect. Lista persoanelor selectate va fi publicată în data de 11.05.2015, ora 18.00. Contestațiile se pot depune în data de 12.05.2015, între orele 16.00-17.00, in Biroul I/6. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 12.05.2015, ora 17.00.

Pentru detalii despre proiect și informații suplimentare cu privire la grupul ţintă al proiectului, vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon 0264-431505, interior 6217 sau pe adresa de email bianca.radu@fspac.ro.

Afişat astăzi 20.04.2015, ora 17.00, la sediul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării şi pe site-uril http://apubb.ro/ccplap/

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind recrutarea și selecția grupului țintă

Conferința Națională a Studenților la Administrație Publică 2015

DAP anunță selecția participanților pentru Conferința Națională a Studenților la Administrație Publică care va avea loc în perioada 12-15 mai 2015, la Predeal.

Conferința este organizată în cadrul proiectului POSDRU „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”, obiectivul principal al conferinței fiind consolidarea și dezvoltarea de rețele și acorduri de cooperare între facultățile de administrație publică din România.

În cadrul conferinței studenții vor prezenta lucrări care vor fi evaluate și notate de comisii formate din personal implicat în dezvoltarea de programe universitare și reprezentanți ai partenerilor sociali. Cele mai bune lucrări vor fi premiate. De asemenea, vor fi organizate workshop-uri în care vor fi implicate toate grupurile țintă.

Repartizarea participanților-studenți între cele patru universități, din numărul total de 45 de studenți participanți:

  • 10 studenți de la AP UBB, Cluj,
  • 5 studenți de la cele 3 extensii universitare (Satu Mare, Sfântu Gheorghe și Bistrița),
  • 10 studenți de la ASE, București,
  • 10 studenți de la UAIC, Iași,
  • 10 studenți de la SNSPA, București.

Selecția studenților, condiții de participare și termene limită:

  • Conferința se adresează studenților la programele de administrație publică, nivel licență, de la cele patru universități partenere;
  • Participanții vor beneficia de transport, cazare și masă gratuite pe durata conferinței.
  • Cele mai bune lucrări vor fi premiate.
  • Lucrările prezentate la conferinţă pot aborda tematici din domeniul administraţiei publice şi din domenii conexe administraţiei publice (economie, sociologie, ştiinţe politice etc.). Lucrarea trebuie să respecte toate normele şi rigorile ştiinţifice de elaborare şi să cuprindă între 10-15 pagini.
  • Selecţia studenților ce vor participa la conferinţă va avea loc în data de 21 aprilie 2015. Deciziile cu privire la participanţi sunt finale.
  • Participarea la conferință presupune niște pași preliminari:
    • Elaborarea și trimiterea unui abstract al lucrării propuse, de maxim 500 de cuvinte (1-2 pagini), pe adresa raluca.suciu@fspac.ro, până la data limită de 20 aprilie 2015.
    • Elaborarea lucrării (sub coordonarea unui cadru didactic) și trimiterea lucrării finale pe adresa raluca.suciu@fspac.ro până la data de 10 mai 2015.
    • Elaborarea unei prezentări și prezentarea lucrării la conferință, 12-15 mai 2015.
  • Pentru informații suplimentare vă rugăm să vă adresați persoanei de contact:

Raluca Suciu, raluca.suciu@fspac.ro.

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Conferința Națională a Studenților la Administrație Publică 2015

Workshop Sibiu

workshop_sibiu_intÎn perioada 25-27 martie 2015, la Sibiu a avut loc primul workshop aferent Activității 6 – Implementarea de acțiuni în vederea extinderii oportunităților de învățare și îmbunătățirea competențelor de antreprenoriat social pentru studenții de la programele de administrație publică de la nivel licență, prin acordarea unor burse și organizarea unor concursuri de propuneri de proiecte, ce vizeaza intervenții în comunitate sau rezolvarea unor probleme de politică publică.

În cadrul activității 6, pe care UBB Cluj și ASE București o implementează în perioada noiembrie 2014 – iulie 2015, este prevăzută acordarea de burse pentru 40 studenți de la beneficiar și 40 studenți de la partener. Pe durata celor 4 luni de acordare a bursei, studenții împățiți în echipe de câte 5, coordonate de experți-cadre didactice, au dezvoltat proiecte care vizează intervenții în comunitate sau probleme de politică publică.

În cadrul workshop-ului, primele echipe selectate, 4 de la beneficiar și 4 de la partener, fiecare a câte 5 studenți, au realizat prezentări ale proiectelor și au reprezentat o oportunitate pentru restul participanților în a vedea modul de abordare a problemelor cu care se confruntă comunitățile locale, actorii implicați precum și modalitățile de rezolvare pentru acestea.

De asemenea, participanții la workshop au efectuat o vizită la Primaria Sibiu, în cadrul căreia au fost familiarizați cu ceea ce a însemnat Sibiu, capitală culturala europeană 2007 și follow-up-ul acestui eveniment de o importanță majoră pentru localitate și de o mare anvergură.

Galerie foto

În categoria Evenimente | Comentariile sunt închise pentru Workshop Sibiu

Anunț privind recrutarea și selecția grupului țintă al proiectului

Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Universitatea „Babeş-Bolyai”, în parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Administraţie şi Management Public, anunță recrutarea şi selecția în grupul ţintă al proiectului a 80 de persoane din membrii ai partenerilor sociali în educație, în vederea implicării acestora în proiectul cu titlul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În calitate de lider de parteneriat, Departamentul de Administraţie Publică, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării va selecta minimum 40 persoane din categoria „membrii ai partenerilor sociali în educație”

Obiectivul general al proiectului constă în creşterea calităţii programelor universitare de licenţă în domeniul administraţiei publice, în vederea adaptării acestora la cerinţele pieţei muncii. În acest sens, proiectul urmăreşte îmbunătăţirea a trei programe de licenţă în administraţie publică, două programe ale Departamentului de Administraţie Publică, FSPAC, Universitatea Babeş-Bolyai (forma de învăţământ cu frecvenţă şi forma de învăţământ la distanţă) şi un program al Facultăţii de Administraţie şi Management Public, al Academiei de Studii Economice din Bucureşti (forma de învăţământ cu frecvenţă).

Categoria de grup țintă descris mai sus urmează să fie implicat în următoarele activități:.

  • Activitatea nr. 9 – Demararea unor analize curriculare pe domenii de studiu, definirea programelor de studiu și emiterea de propuneri de îmbunătățire pe baza acestor analize. În cadrul activităţii se vor realiza focus-grupruri la care vor paticipa studenţi, personal implicat în dezvoltarea de programe, membri ai partenerilor sociali în educație și membri ai structurilor de conducere din facultate/universitate
  • Activitatea nr. 10 – Organizarea de activități ce urmăresc creșterea accesului la învățământul superior și o mai bună corelare a învățământului superior din România cu piața muncii, prin organizarea unui eveniment de tipul „Zilele Carierei”, pe durata a 2 zile consecutive, atât la sediul solicitantului, cât și al partenerului.
  • Activitatea nr. 11 – Organizarea Galei Absolvenților de Administrație Publică, unul la solicitant și unul la partener.
  • Activitatea nr. 12 – Dezvoltarea/consolidarea de rețele și acorduri de cooperare dintre Universitatea Babeș-Bolyai și Academia de Studii Economice și alte două universități/facultăți de administrație publică (UAIC Iași și SNSPA Bucureşti), prin crearea Asociației Studenților de Administrație Publică de la cele patru universități și organizarea unei conferințe naționale a studenților de administrație publică.

Dosarul de înscriere în grupul țintă trebuie să conțină următoarele documente:

  • cerere de înscriere (format tipizat)
  • declarație de consimțământ privind utilizarea datelor cu caracter personal (format tipizat)
  • CV format Europass
  • Copie după diploma de Licență/ dovada absolvirii unui program de licență/masterat în domeniul administrației publice
  • Copie după CI

Dosarele de candidatură se depun personal la Biroul de masterate (sediul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării) sau se trimit pe adresa de email gergely@fspac.ro în perioada 20.03-09.04.2015

După depunerea dosarelor, acestea vor fi evaluate de către o comisie nominalizată de managerul de proiect. Lista persoanelor selectate va fi publicată în data de 10.04.2015, ora 18.00. Contestațiile se pot depune în data de 14.04.2015, între orele 16.00-17.00, la Biroul Masterate. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 14.04.2015, ora 17.00.

Pentru detalii despre proiect și informații suplimentare cu privire la grupul ţintă al proiectului, vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon 0264-431505, interior 6208 sau pe adresa de email gergely@fspac.ro.

Afişat astăzi 19.03.2015, ora 17.00, la sediul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării şi pe site-uril http://apubb.ro/ccplap/

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind recrutarea și selecția grupului țintă al proiectului

Anunţ de selecţie a studenţilor pentru acordarea a 20 de burse

Departamentul de Administraţie Publică anunţă organizarea concursului de selecţie a 20 de studenţi de la nivel licenţă pentru acordarea unor burse pentru proiecte inovatoare de intervenţie în comunitate şi/sau pentru proiecte ce propun soluţionarea unor probleme de politică publică.

Beneficii pentru studenţi:

– bursele vor fi acordare pe durata a 4 luni (martie – iunie 2015, 500 lei/lună/student);
– studenţii vor avea ocazia să lucreze în echipe mixte, alcătuite din câte 5 studenţi de administraţie publică din anii I, II şi III, sub coordonarea unui cadru didactic din partea Departamentului de Administraţie Publică;
– bursierii vor avea ocazia unică de a-şi implementa cunoştinţele teoretice în practică şi de a-şi extinde oportunităţile de învăţăre;
– candidaţii selectaţi vor avea ocazia să identifice problemele reale ale municipiului Cluj-Napoca sau ale unor comunităţi din judeţul Cluj, să efectueze muncă de teren, să contribuie la formularea unor propuneri de soluţii pentru problemele analizate şi să prezinte soluţiile identificate în faţa actorilor implicaţi în luarea deciziilor la nivel de comunitate;
– unele dintre propunerile şi măsurile reuşite formulate de studenţi vor putea fi implementate în comunităţile studiate;
– la sfârşitul perioadei de acordare a burselor (iunie 2015), studenții vor participa la un workshop în cadrul căruia vor prezenta rezultatele proiectelor elaborate și vor împărtăși experiența lor în acest demers colegilor de la Facultatea de Administraţie şi Management Public, ASE, Bucureşti, care, la rândul lor, vor fi implicaţi în activităţi asemănătoare pe durata celor 4 luni de acordare a burselor.

Calendarul de desfăşurare a concursului:

– 17 februarie 2015 – 24 februarie 2015 – trimiterea formularelor de concurs la adresa de email gergely@fspac.ro;
– 26 feburarie 2015 – derularea interviurilor cu candidaţii;
– 27 febuarie 2015 – depunerea contestaţiilor şi anunţarea rezultatelor;

Criterii de eligibilitate pentru studenţii înscrişi în proiect:

 Pentru studenţii din anii I şi II
– scrisoare de intenţie din partea candidatului (50% din punctajul final); scrisoarea se poate descărca aici;
– nota obţinută la interviul individual (50% din punctajul final);

Pentru studenţii din anul III
– formularul de aplicaţie constând într-o propunere ce vizează proiecte de intervenţie în comunitate sau rezolvarea unor probleme de politică publică (50% din punctajul final); formularul de aplicaţie pentru studenţii din anul III se poate descărca aici;

Notă: Propunerile depuse de studenţii din anul III pot să fie individuale sau de grup (maximum 2 persoane);

– nota obţinută la interviul individual (50% din punctajul final);

Notă: În urma interviurilor vor fi selectate cele mai bune propuneri din partea studenţilor din anul III, iar studenţii din anul I şi II vor fi consiliaţi de către coordonatori în alegerea unui anumit proiect declarat câştigător, respectiv a unei echipe.

Contact pentru întrebări şi informaţii suplimentare: haruta@fspac.ro

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunţ de selecţie a studenţilor pentru acordarea a 20 de burse

Anunț privind recrutarea și selecția grupului țintă al proiectului

Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Universitatea „Babeş-Bolyai”, în parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Administraţie şi Management Public, anunță recrutarea şi selecția în grupul ţintă al proiectului a 250 de persoane din categoria studenți, în vederea implicării acestora în proiectul cu titlul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În calitate de lider de parteneriat, Departamentul de Administraţie Publică, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării va selecta minimum 25 de studenți înscriși la programul de studiu Administrație Publică, nivel licență.

Obiectivul general al proiectului constă în creşterea calităţii programelor universitare de licenţă în domeniul administraţiei publice, în vederea adaptării acestora la cerinţele pieţei muncii. În acest sens, proiectul urmăreşte îmbunătăţirea a trei programe de licenţă în administraţie publică, două programe ale Departamentului de Administraţie Publică, FSPAC, Universitatea Babeş-Bolyai (forma de învăţământ cu frecvenţă şi forma de învăţământ la distanţă) şi un program al Facultăţii de Administraţie şi Management Public, al Academiei de Studii Economice din Bucureşti (forma de învăţământ cu frecvenţă).

Categoriile de grup țintă descrise mai sus urmează să fie implicate în următoarele activități:

  • Activitatea nr. 4 – Derularea unor instruiri cu privire la modul de utilizare a platformei de e-learning pentru 150 de studenţi ai Facultății de Științe Administrative și ale comunicării, specializarea Administrație Publică, nivel licență;
  • Activitatea nr. 5 – Extinderea oportunităţilor de invatare pentru 250 de studenți ai celor 3 programe de licență în administrație publică prin dezvoltarea și imbunătățirea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora;
  • Activitatea nr.6 – Extinderea oportunităților de învățare pentru 60 de studenți ai solicitantului și partenerului, prin dezvoltarea și aplicarea de metode de învățare alternative și inovative. Studenții vor primi burse pentru proiecte inovatoare de intervenție în comunitate și/sau pentru proiecte ce propun soluționarea unor probleme de politică publică și vor participa la 2 workshop-uri finale de diseminare a rezultatelor proiectelor inovatoare ale studenților;
  • Activitatea nr. 8 – Instruirea în utilizarea a 2 licenţe informatice achiziționate prin proiect: managementul proiectelor și planificarea și administrarea afacerilor
  • Activitatea nr. 10 – Organizarea de activități ce urmăresc creșterea accesului la invățământul superior și o mai bună corelare a învățământului superior din România cu piața muncii, prin organizarea unui eveniment de tipul Zilele Carierei, pe durata a 2 zile consecutive
  • Activitatea nr. 11 – Organizarea a 2 Gale ale Absolvenților de Administrație Publică, unul la solicitant și unul la partener.
  • Activitatea nr. 12 – Dezvoltarea/consolidarea de rețele și acorduri de cooperare dintre Universitatea Babeș-Bolyai și Academia de Studii Economice și alte două universități/facultăți de administrație publică (UAIC Iași și SNSPA Bucureşti), prin crearea Asociației Studenților de Administrație Publică de la cele patru universități și organizarea unei conferințe naționale a studenților de administrație publică.

Dosarul de înscriere în grupul țintă trebuie să conțină următoarele documente:

  • Fișă de înscriere (disponibil la Biroul Masterate)
  • Copie după Cartea de identitate; şi
  • adeverință care să ateste calitatea de student la programul de licență în domeniul Administrației Publice

Dosarele de candidatură se depun personal la Biroul de masterate (sediul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării) sau se trimit pe adresa de email gergely@fspac.ro în perioada 02.02.2015 – 05.02.2015.

După depunerea dosarelor, acestea vor fi evaluate de către o comisie nominalizată de managerul de proiect. Lista persoanelor selectate va fi publicată în data de 06.02.2015, ora 18.00. Contestațiile se pot depune în data de 09.02.2015, între orele 16.00-17.00, la Biroul Masterate. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 09.02.2015, ora 18.00.

Pentru detalii despre proiect și informații suplimentare cu privire la grupul ţintă al proiectului, vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon 0264-431505, interior 6208 sau pe adresa de email gergely@fspac.ro.

Afişat la data de 30.01.2015, ora 18.00, la sediul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării şi pe site-ul http://apubb.ro/ccplap/.

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind recrutarea și selecția grupului țintă al proiectului

Studenţi de administraţie publică – viitori antreprenori

DSC_9294Studenţii la administraţie publică de la nivel licenţă au participat în lunile decembrie şi ianuarie la cursul de antreprenoriat organizat în cadrul proiectului POSDRU cu titlul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”. Timp de patru săptămâni, studenţii înscrişi în grupul ţintă al proiectului au învăţat cum se scrie un plan de afaceri şi cum se realizează planificarea financiară a unei afaceri. Participanţii la cursul de antreprenoriat au reuşit să însuşească care sunt principalele provocări ale activităţilor de maketing şi vânzări, dar şi cât de importante sunt comunicarea şi abilităţile de negociere pentru un tânăr antreprenor. La sfârşitul cursului, studenţilor care au participat la majoritatea întâlnirilor li s-au acordat şi certificate de participare. În următoarele luni, alte patru grupuri de studenţi vor avea ocazia să participe la acest curs şi să-şi completeze cunoştinţele cu ajutorul prelegerilor din partea expertului, Prof. univ. dr. Cornelia Macarie, care furnizează instruirile în acest domeniu actual.

În categoria Evenimente | Comentariile sunt închise pentru Studenţi de administraţie publică – viitori antreprenori

Primii 20 de studenţi bursieri

În data de 13 noiembrie 2014, în urma desfăşurării concursului de acordare a burselor au fost selectaţi 20 de studenţi de la nivel licenţă, din anii de studiu I, II şi III, care vor beneficia în perioada noiembrie 2014-martie 2015 de bursele acordate în cadrul uneia dintre activităţile proiectului. Timp de patru luni, cei 20 de studenţi vor lucra la nişte proiecte de intervenţie în societate ce îşi propun să rezolve problemele reale ale municipiului Cluj-Napoca sau ale judeţului Cluj.

Anul I

  1. Ardelean Andreea
  2. Carlan Andreea
  3. Călțun Flavius
  4. Chiriac Valeria
  5. Mocan Alexandra-Mirela
  6. Năznean Alina-Andreea

Anul II

  1. Andrievici Loredana
  2. Avram Georgiana Maria
  3. Costea Nicoleta
  4. Ghiță Irina Elena
  5. Gliga Andrei
  6. Pavelea Alina Maria

Anul III

  1. Arsinte Cipriana Florentina
  2. Bradu Roxana – Elena
  3. Comanci Roxana-Andreea
  4. Drobotă Livia Diana
  5. Nemeș Daniela-Irina
  6. Mancaș Ionuț
  7. Oltean Romina
  8. Presecan Adelina
În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Primii 20 de studenţi bursieri

20 de burse pentru studenți

Departamentul de Administraţie Publică anunţă organizarea concursului de selecţie a 20 de studenţi de la nivel licenţă pentru acordarea unor burse pentru proiecte inovatoare de intervenţie în comunitate şi/sau pentru proiecte ce propun soluţionarea unor probleme de politică publică.

Beneficii pentru studenţi:

  • bursele vor fi acordare pe durata a 4 luni (noiembrie 2014 – martie 2015, 500 lei /lună/student);
  • studenţii vor avea ocazia să lucreze în echipe mixte, alcătuite din câte 5 studenţi de administraţie publică din anii I, II şi III, sub coordonarea unui cadru didactic din partea Departamentului de Administraţie Publică;
  • bursierii vor avea ocazia unică de a-şi implementa cunoştinţele teoretice în practică şi de a-şi extinde oportunităţile de învăţăre;
  • candidaţii selectaţi vor avea ocazia să identifice problemele reale ale municipiului Cluj-Napoca sau ale unor comunităţi din judeţul Cluj, să efectueze muncă de teren, să contribuie la formularea unor propuneri de soluţii pentru problemele analizate şi să prezinte soluţiile identificate în faţa actorilor implicaţi în luarea deciziilor la nivel de comunitate;
  • unele dintre propunerile şi măsurile reuşite formulate de studenţi vor putea fi implementate în comunităţile studiate;
  • la sfârşitul perioadei de acordare a burselor, studenții vor participa la un workshop în cadrul căruia vor prezenta rezultatele proiectelor elaborate și vor împărtăși experiența lor în acest demers colegilor de la Facultatea de Administraţie şi Management Public, ASE, Bucureşti, care, la rândul lor, vor fi implicaţi în activităţi asemănătoare pe durata celor 4 luni de acordare a burselor.

 

Calendarul de desfăşurare a concursului:

  • 5 noiembrie 2014 – 12 noiembrie 2014 – trimiterea formularelor de concurs la adresa de email gergely@fspac.ro;
  • 13 noiembrie 2014 – derularea interviurilor cu candidaţii;
  • 14 noiembrie 2014 – depunerea contestaţiilor şi anunţarea rezultatelor;

 

Criterii de eligibilitate pentru studenţii înscrişi în proiect (pentru întrebări şi informaţii suplimentare – haruta@fspac.ro):

Pentru studenţii din anii I şi II

1. Scrisoare de intenţie din partea candidatului (50% din punctajul final); scrisoarea se poate descărca AICI;
2. Nota obţinută la interviul individual (50% din punctajul final);           

Pentru studenţii din anul III
1. Formularul de aplicaţie constând într-o propunere ce vizează proiecte de intervenţie în comunitate sau rezolvarea unor probleme de politică publică (50% din punctajul final); formularul de aplicaţie pentru studenţii din anul III se poate descărca AICI;

Notă: Propunerile depuse de studenţii din anul III pot să fie individuale sau de grup (maximum 2 persoane);

2. Nota obţinută la interviul individual (50% din punctajul final);

Notă: În urma interviurilor vor fi selectate cele mai bune propuneri din partea studenţilor din anul III, iar studenţii din anul I şi II vor fi consiliaţi de către coordonatori în alegerea unui anumit proiect declarat câştigător, respectiv a unei echipe.  

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru 20 de burse pentru studenți

Rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

În data de 20.10.2014 între orele 16.00-20.00, la sediul liderului de parteneriat, Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, comisia de recrutare și selecție a grupului țintă a evaluat dosarele depuse de persoanele interesate pentru a participa în calitate de grup țintă în proiect. În urma evaluării dosarelor au fost selectate 65 persoane, în categoria studenți, după cum urmează:

  1. ALBU IZABELA-BIANCA
  2. ANDRIEVICI LOREDANA
  3. ARDELEAN DAIANA PAULA
  4. ARSINTE CIPRIANA-FLORENTINA
  5. AVRAM GEORGIANA MARIA
  6. BANKO ENIKO
  7. BARB LORENA
  8. BICAN FLAVIA-TOEDORA
  9. BINDEA SORINA-DIANA
  10. BÎRZU DANIEL-MARIAN
  11. BOROS BARBARA-DALMA
  12. BRADU ROXANA ELENA
  13. BREAZ BODGĂNEL PATRIK
  14. BUTCOVAN SOFIA-PATRICIA
  15. CĂLȚUN FLAVIUS-ILIE-CRISTIAN
  16. CARLAN ANDREEA-ALEXANDRA
  17. CHENDREAN MEDA-GABRIELA
  18. CHIRIAC VALERIE- R.MOLDOVA
  19. COMANCI ROXANA-ANDREEA
  20. CONSTANTIN OTILIA-IOANA
  21. COPOȚ MONICA SILVIA
  22. CORNEA ANA-MARIA
  23. CORNEI SERGIU -R.MOLDOVA
  24. COȘCIUG ADRIANA
  25. COSTEA NICOLATA
  26. CRISTEA NICOLETA
  27. CUȘNIR DUMITRU
  28. DASCĂLU GEORGEL- ifr
  29. DROBOTĂ LIVIA-DIANA
  30. GABOREAN SIMONA-ANDREEA
  31. GELĂMANCĂ DAN-GABRIEL
  32. GHIȚĂ IRINA ELENA
  33. GLIGA ANDREI
  34. GUT COSMINA-DELIA
  35. HAIDUC SIMONA ADINA
  36. HAȚEGAN MĂDĂLINA MARIA
  37. HOSTIUC SANDRA-MIRIAM
  38. IEPURE LORENA-IOANA
  39. MANCAȘ IONUȚ
  40. MARCU CARMEN
  41. MERA CAMELIA TEODORA
  42. MOCAN ALEXANDRA-MIRELA
  43. MOLDOVAN DAN
  44. NĂZNEAN ALINA-ANDREEA
  45. NEGRU CREOLA-ADELINA
  46. NEMEȘ DANIELA-IRINA
  47. OLARIU IOANA-GABRIELA
  48. OLTEAN ROMINA
  49. PAVELEA ANA-MARIA
  50. PETER ANUȚA-ADRIANA
  51. POP ANA-GABRIELA
  52. PRESECAN IULIA ADELINA
  53. RAFI LAJIKA – IFR
  54. ROMAN MONICA
  55. ROȘCA ALINA-MĂDĂLINA
  56. SABĂU ADELA CRISTINA
  57. SIMA PAULA SIMINA
  58. SIMOTA ANCA-ANDREEA
  59. SOCACIU-TAUFFER ALEXA-TUNDE
  60. SZATMARI TIMEA KATALINA
  61. TĂMAȘ IULIA
  62. TIMIȘ ANDREEA
  63. TIMIȘ GEORGIANA MARIA
  64. TUDUREAN MIHAELA
  65. VIDICAN ANCUȚA-IONICA

Contestațiile se pot depune în data de 21.10.2014, între orele 16.00-17.00, la sediul Facultăţii de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, Biroul Masterate (parter). Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 21.10.2014, ora 19.00.

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Rezultatul procesului de recrutare și selecție a grupului țintă

Selecția grupului țintă al proiectului (studenți)

10 - 02 - POSDRU AP Cresterea calitatii licenta something somethingFacultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Universitatea „Babeş-Bolyai”, în parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Administraţie şi Management Public, anunță recrutarea şi selecția în grupul ţintă al proiectului a 250 de persoane din categoria studenți, în vederea implicării acestora în proiectul cu titlul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În calitate de lider de parteneriat, Departamentul de Administraţie Publică, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării va selecta minimum 150 de studenți înscriși la programul de studiu Administrație Publică, nivel licență.

Obiectivul general al proiectului constă în creşterea calităţii programelor universitare de licenţă în domeniul administraţiei publice, în vederea adaptării acestora la cerinţele pieţei muncii. În acest sens, proiectul urmăreşte îmbunătăţirea a trei programe de licenţă în administraţie publică, două programe ale Departamentului de Administraţie Publică, FSPAC, Universitatea Babeş-Bolyai (forma de învăţământ cu frecvenţă şi forma de învăţământ la distanţă) şi un program al Facultăţii de Administraţie şi Management Public, al Academiei de Studii Economice din Bucureşti (forma de învăţământ cu frecvenţă).

Categoriile de grup țintă descrise mai sus urmează să fie implicate în următoarele activități:

  • Activitatea nr. 4 – Derularea unor instruiri cu privire la modul de utilizare a platformei de e-learning pentru 150 de studenţi ai Facultății de Științe Administrative și ale comunicării, specializarea Administrație Publică, nivel licență;
  • Activitatea nr. 5 – Extinderea oportunităţilor de invatare pentru 250 de studenți ai celor 3 programe de licență în administrație publică prin dezvoltarea și imbunătățirea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora;
  • Activitatea nr.6 – Extinderea oportunităților de învățare pentru 60 de studenți ai solicitantului și partenerului, prin dezvoltarea și aplicarea de metode de învățare alternative și inovative. Studenții vor primi burse pentru proiecte inovatoare de intervenție în comunitate și/sau pentru proiecte ce propun soluționarea unor probleme de politică publică și vor participa la 2 workshop-uri finale de diseminare a rezultatelor proiectelor inovatoare ale studenților;
  • Activitatea nr. 8 – Instruirea în utilizarea a 2 licenţe informatice achiziționate prin proiect: managementul proiectelor și planificarea și administrarea afacerilor
  • Activitatea nr. 10 – Organizarea de activități ce urmăresc creșterea accesului la invățământul superior și o mai bună corelare a învățământului superior din România cu piața muncii, prin organizarea unui eveniment de tipul Zilele Carierei, pe durata a 2 zile consecutive
  • Activitatea nr. 11 – Organizarea a 2 Gale ale Absolvenților de Administrație Publică, unul la solicitant și unul la partener.
  • Activitatea nr. 12 – Dezvoltarea/consolidarea de rețele și acorduri de cooperare dintre Universitatea Babeș-Bolyai și Academia de Studii Economice și alte două universități/facultăți de administrație publică (UAIC Iași și SNSPA Bucureşti), prin crearea Asociației Studenților de Administrație Publică de la cele patru universități și organizarea unei conferințe naționale a studenților de administrație publică.

Dosarul de înscriere în grupul țintă trebuie să conțină următoarele documente:

  • Fișă de înscriere (disponibil la Biroul Masterate)
  • Copie după Cartea de identitate; şi
  • adeverință care să ateste calitatea de student la programul de licență în domeniul Administrației Publice

Dosarele de candidatură se depun personal la Biroul de masterate (sediul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării) sau se trimit pe adresa de email gergely@fspac.ro în perioada 29.10.2014 – 07.11.2014.

După depunerea dosarelor, acestea vor fi evaluate de către o comisie nominalizată de managerul de proiect. Lista persoanelor selectate va fi publicată în data de 10.11.2014, ora 16.00. Contestațiile se pot depune în data de 11.11.2014, între orele 16.00-17.00, la Biroul Masterate. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 11.11.2014, ora 18.00.

Pentru detalii despre proiect și informații suplimentare cu privire la grupul ţintă al proiectului, vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon 0264-431505, interior 6208 sau pe adresa de email gergely@fspac.ro.

Afişat astăzi 01.10.2014, ora 18.00, la sediul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării şi pe site-urile http://fspac.ubbcluj.ro/, http://www.apubb.ro, http://apubb.ro/ccplap/,

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Selecția grupului țintă al proiectului (studenți)

Program inedit de perfecţionare profesională pentru cadrele didactice de la UBB şi ASE

prefectionare_brasovÎn perioada 16-20 septembrie 2014, la Poiana Braşov, s-au organizat trei sesiuni de instruire pentru cadrele didactice care predau la specializările de Administraţie Publică în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării (Universitatea Babeş-Bolyai) şi a Facultăţii de Administraţie şi Management Public (Academia de Studii Economice, Bucureşti). Cei 31 de participanţi, printre care şefi de catedră, profesori universitari şi cadre didactice asociate, au avut ocazia să participe la prelegerile şi dezbaterile organizate în cadrul unui program de perfecţionare profesională, a cărui finanţare s-a realizat prin proiectului POSDRU ID 136147, cu titlul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

Scopul programului de perfecţionare a constat în acoperirea unor nevoi de formare continuă ale cadrele didactice care predau la specializările de administraţie publică. Instruirile au fost oferite de către profesori de renume de la Universitatea din Bucureşti în următoarele domenii: managementul calităţii în învăţământul superior (Prof. univ. dr. Romiţă Iucu), implicarea şi rolul universităţii în dezvoltarea comunităţii (Prof. univ. dr. Marian Preda) şi metode inovative de predare şi învăţare (Prof. univ. dr. Lucian Ciolan).

În categoria Evenimente | Comentariile sunt închise pentru Program inedit de perfecţionare profesională pentru cadrele didactice de la UBB şi ASE

Anunț privind recrutarea și selecția grupului țintă al proiectului

Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Universitatea „Babeş-Bolyai”, în parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Administraţie şi Management Public, anunță recrutarea şi selecția în grupul ţintă al proiectului a 25 de persoane din categoria personal implicat în dezvoltarea de programe de studii universitare (în domeniul administrației publice) și 6 persoane din categoria membri ai structurilor/comisiilor de conducere din facultăți/universități care derulează programe de studiu în domeniul administrației publice, în vederea implicării acestora în proiectul cu titlul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”.

În calitate de lider de parteneriat, Departamentul de Administraţie Publică, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării va selecta minimum 3 persoane din categoria „membri ai structurilor/comisiilor de conducere din facultăți/universități” care derulează programe de studiu în domeniul administrației publice și minimum 15 din categoria „personal implicat în dezvoltarea de programe de studii universitare” (în domeniul administrației publice).

Obiectivul general al proiectului constă în creşterea calităţii programelor universitare de licenţă în domeniul administraţiei publice, în vederea adaptării acestora la cerinţele pieţei muncii. În acest sens, proiectul urmăreşte îmbunătăţirea a trei programe de licenţă în administraţie publică, două programe ale Departamentului de Administraţie Publică, FSPAC, Universitatea Babeş-Bolyai (forma de învăţământ cu frecvenţă şi forma de învăţământ la distanţă) şi un program al Facultăţii de Administraţie şi Management Public, al Academiei de Studii Economice din Bucureşti (forma de învăţământ cu frecvenţă).

Categoriile de grup țintă descrise mai sus urmează să fie implicate în următoarele activități:

• Activitatea nr. 7 – Furnizarea unui program de perfecționare profesională pentru 25 de persoane implicate în dezvoltarea programelor de studii universitare în domeniul administrației publice (15 persoane din partea liderului de parteneriat şi 10 persoane din partea partenerului) și 6 membri ai comisiilor/structurilor de conducere din universități/facultăți ce derulează programe de studiu în domeniul administrației publice (3 persoane din partea liderului de parteneriat şi 3 persoane din partea partenerului). Programul de perfecționare profesională include o sesiune de instuiri pe trei domenii: managementul calității în învațământul superior, metode alternative și moderne de predare, și implicarea și rolul universiății în dezvoltarea comunității.

• Activitatea nr. 8 – Instruirea în utilizarea a 3 licenţe informatice (managementul proiectelor, planificarea și administrarea afacerilor și soft antiplagiat) achiziţionate prin proiect a persoanelor implicate în dezvoltarea programelor universitare din partea solicitantului.

• Activitatea nr. 9 – Demararea unor analize curriculare pe domenii de studiu, definirea programelor de studiu și emiterea de propuneri de îmbunătățire pe baza acestor analize. În cadrul activităţii se vor realiza focus-grupruri la care vor paticipa studenţi, personal implicat în dezvoltarea de programe, membri ai partenerilor sociali în educație și membri ai structurilor de conducere din facultate/universitate

• Activitatea nr. 10 – Organizarea de activități ce urmăresc creșterea accesului la învățământul superior și o mai bună corelare a învățământului superior din România cu piața muncii, prin organizarea unui eveniment de tipul „Zilele Carierei”, pe durata a 2 zile consecutive, atât la sediul solicitantului, cât și al partenerului.

• Activitatea nr. 11 – Organizarea a 2 Gale ale Absolvenților de Administrație Publică, unul la solicitant și unul la partener.

• Activitatea nr. 12 – Dezvoltarea/consolidarea de rețele și acorduri de cooperare dintre Universitatea Babeș-Bolyai și Academia de Studii Economice și alte două universități/facultăți de administrație publică (UAIC Iași și SNSPA Bucureşti), prin crearea Asociației Studenților de Administrație Publică de la cele patru universități și organizarea unei conferințe naționale a studenților de administrație publică.

Dosarul de înscriere în grupul țintă trebuie să conțină următoarele documente:
• CV-ul aplicantului;
• Copie după Cartea de identitate; şi
• adeverință care să ateste calitatea de angajat/cadru didactic asociat în cadrul programului de licență în domeniul administrației publice

Dosarele de candidatură se depun personal la Biroul de masterate (sediul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării) sau se trimit pe adresa de email gergely@fspac.ro în perioada 28.08.2014 – 5.09.2014.

După depunerea dosarelor, acestea vor fi evaluate de către o comisie nominalizată de managerul de proiect. Lista persoanelor selectate va fi publicată în data de 8.09.2014, ora 18.00. Contestațiile se pot depune în data de 9.09.2014, între orele 16.00-17.00, la Biroul Masterate. Lista finală a persoanelor selectate urmează să fie publicată în data de 10.09.2014, ora 17.00.

Pentru detalii despre proiect și informații suplimentare cu privire la grupul ţintă al proiectului, vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon 0264-431505, interior 6208 sau pe adresa de email gergely@fspac.ro.

Afişat astăzi 25.08.2014, ora 19.00, la sediul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării şi pe site-urile http://polito.ubbcluj.ro/, http://www.apubb.ro, http://apubb.ro/ccplap/,

În categoria Anunțuri | Comentariile sunt închise pentru Anunț privind recrutarea și selecția grupului țintă al proiectului

Conferința de lansare a proiectului

conf_lansareÎn data de 25 iunie 2014, Departamentul de Administraţie Publică a organizat conferinţa de lansare a proiectului cu titlul „Creşterea calităţii programelor de licenţă în domeniul administraţiei publice. Calitate în Administraţie Publică/C.A.P. – creştere şi dezvoltare prin programe de studii îmbunătăţite”. Evenimentul a avut loc la sediul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării şi s-a adresat studenţilor de administraţie publică, personalului implicat în dezvoltarea de programe de studii universitare, membrilor în structurile de conducere ale facultăţii sau ale universităţii şi partenerilor sociali în educaţie.

La conferinţa de deschidere a proiectului au participat şi au luat cuvântul reprezentanţii beneficiarului şi ai partenerului. Conferinţa a fost deschisă de către managerul de proiect, Prof. univ. dr. Călin Emilian Hinţea, decanul Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării. Domnul Călin Hinţea a precizat că obiectivul general al proiectului constă în creşterea calităţii programelor universitare de licenţă în domeniul administraţiei publice, în vederea adaptării acestora la cerinţele pieţei muncii. În acest sens, proiectul urmăreşte îmbunătăţirea a trei programe de licenţă în administraţie publică, două programe ale Departamentului de Administraţie Publică, FSPAC, Universitatea Babeş-Bolyai (forma de învăţământ cu frecvenţă şi forma de învăţământ la distanţă) şi un program al Facultăţii de Administraţie şi Management Public, al Academiei de Studii Economice din Bucureşti (forma de învăţământ cu frecvenţă).

Având în vedere că proiectul se implementează în parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucureşti, la conferinţă a participat şi decanul Facultăţii de Administraţie şi Management Public, Prof. univ. dr. Marius Constantin Profiroiu, în calitate de reprezentant al instituţiei partenere. Domnul Profiroiu a ţinut să precizeze care este importanţa proiectului pentru consolidarea parteneriatului dintre cele două facultăţi şi beneficiile pe care le urmăreşte proiectul pentru toate categoriile de grup ţintă. Activităţile şi rezultatele proiectului au fost descrise pe scurt de către coordonatorul de activităţi, dr. Alexandru Pavel. Spre finalul conferinţei de lansare a proiectului, studenţilor interesaţi de activităţile proiectului li s-au oferit informaţii suplimentare cu privire la durata de implementare a unor activităţi şi perioada în care va avea loc selecţia şi recrutarea grupului ţintă.

În categoria Evenimente | Lasă un comentariu